Medlemskap

Vuxen (19 år och äldre) 150 kr
Familj (Förälder/rar + barn till och med 20 år på samma adress) 450 kr

Bli medlem

Du kan direkt skapa ett konto och bli medlem i Mariestads FK genom att fylla i dina uppgifter på den här sidan.
OBS! Skulle du vilka bli medlem på annat sätt, genom att betala direkt via en Swish-kod eller att sätta in medlemsavgifter på vårt bankgiro, är det viktigt att du meddelar detta till mfk@mariestadsfk.se.

För att man som medlem ska kunna anmäla sig till ol-tävlingar är det en förutsättning att man uppgett sitt personnummer. Anledningen till att personnummer behövs är för att kunna utesluta dubbletter av samma person i IdrottOnline och Eventor. Personnumret kommer endast att användas för denna identifiering vid medlemsregistreringen samt för att hålla adressuppgifter aktuella via synkronisering med SPAR-registret. Det kommer inte att användas i andra sammanhang och kommer inte att visas publikt på något sätt.

Vad lagen säger om personuppgifter står här.

Följande ingår i medlemskapet i Mariestads FK

• Möjlighet till deltagande i tränings- och tävlingsverksamhet i Mariestads FK regi.
  • Nyttjande av dusch och bastu i Snapens Friluftsgård.
  • Möjlighet att delta och anmäla sig till skidlopp.