Sommaravslutning och klubbläger

• 6 jun 2024

Dags för sommaravslutning 19 juni och preliminär anmälan till klubbläger som äger rum 23-25 augusti. Mer information nedan.

Sommaravslutning, 19 juni!

Välkommen på gemensam sommaravslutning på Snapen, onsdagen den 19 juni kl 18.00.

De yngre kör egen avslutningsaktivitet och alla övriga har möjlighet att gå/lunka/springa en micro-OL i Snapens närområdet. Därefter bjuder klubben på handhållen grillmat (typ korv / burgare).

Meddela gärna om du/ni kommer och eventuell gluten / vegetarisk kost till Johan Höög senast 17/6, johan@yuat.se.

Klubbläger, 23-25 augusti

Vi planerar ett klubbläger i samband med tävlingarna kring Vårgårda, helgen 23-25 augusti. Vi siktar på ett upplägg där man kan bo i stuga/vandrarhem eller husvagn/husbil. Klubben står för boendet. Siktet är inställt på Tånga heds camping för boplats. Då de har andra aktiviteter samma helg vill de ganska snart veta hur många vi blir för att kunna kolla tillgängligheten. Är ni osäkra, anmäl er hellre preliminärt nu än inte, så att säga.

Meddela Johan Höög om du/ni vill med, hur många ni är och hur ni vill bo, senast 17/6, på johan@yuat.se.